EXPERIMENTO 1: FLOTA OU AFONDA?
Recipiente transparente para observar que pasa cos obxectos.
Elementos naturais: pedras, paos, follas e flores, castañas (podemos ir a recollelas no recreo da mañá).
Elementos artificiais: tapón de cortiza, culler de metal, culler de plástico, peza de lego, barco/bola de papel, bola de plastilina, anaco de cartón, chave, moeda.
Tabla con pictogramas (infantil) e oco para escribir (primaria) e para marcar se afonda ou non.
“Afondarán todos os obxectos?”
“Por que uns flotan e outros non?
EXPERIMENTO 2: ACTIVIDADES NA ESCURIDADE
Luz negra
Pintura Fluorescente
Que pasa cando aplicamos pintura fluorescente baixo luz negra?
Como se comportan os diferentes tipos de pintura ao iluminalos con luz ultravioleta?
A fluorescencia depende do tipo de superficie onde pintemos?
Que elementos ou materiais (por exemplo, papel, tecido, plástico) brillan máis coa luz negra?
Como cambia a intensidade do brillo se aumentamos a distancia da luz negra ou cambiamos a súa intensidade?
Palillos de madeira (ou de dentes)
Boliñas de plastilina
Libros ou caixas (para facer de base da ponte)
Pequenos obxectos para probar o peso (gomas, moedas, clips…)




.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


Ningún comentario:
Publicar un comentario